יום שלישי, 31 ביולי 2012

טיפים בקניית מדרסים לספורטאים ואנשים פעילים ספורטיבית


טיפים בקניית מדרסים לספורטאים

אם אתה ספורטאי או אדם שפעיל מבחינה ספורטיבית, נעליים עם מדרסים הן פריט חובה לפעילויות אלו. מדרסים אורטופדיים ממלאים תפקיד חשוב בתמיכה והגנה על רגלינו מפני פציעות שונות. הנה כמה טיפים שאתה יכול לקרוא על מנת לעזור לך למצוא את המדרס הנכון עבורך.
קודם כל פנה לפודיאטור או יועץ רפואי לענייני כף הרגל, כדי לבדוק את מצב כף הרגל שלך. אם יש לך רגל שטוחה או כל בעיה אחרת בכף הרגל צריך להתייחס אליה ומומלץ לך לשקול קניית מדרסים. מדרסים אורטופדים מקלים על הלחצים בכף הרגל ונותנים את התמיכה המתאימה שכף רגלך זקוקה לה.
כשאתה בוחר סוג מדרס, בדוק את איכות הריפוד. ספורטאי שרץ הרבה צריך יותר ריפוד באיזור העקב ותמיכה מתאימה לקשת על מנת לנטרל את הלחץ על כפות הרגליים והקרסול בזמן ריצה. הימנע מרכישת מדרסים שטוחים, רכים מדי או קשים מדי זאת כדי למנוע כאבים ברגליים וכפות הרגליים בתום הפעילות הספורטיבית. בנוסף, הקשת צריכה להיות במיקום הנכון ובגובה הנכון. נסה את המדרס עם נעלי הריצה שלך ועשה בדיקה כלשהי בריצה קצרה או הליכה בחנות כדי לראות אם הוא נוח ומתאים לכף הרגל שלך. עדיף לקנות מדרסים המספקים תמיכה מלאה לכף הרגל.
ישנן כמה חנויות המתמחות במכירת נעליים ומדרסים לספורטאים. רוב החנויות האלו מציעות מגוון רחב של מדרסים לספורטאים שיהיו מושלמים עבור הצורך שלך. אם אתה מכיר את מאפייני כף הרגל שלך או שהתאמת מדרסים בעבר, ישנה אפשרות גם לרכוש מדרסים דרך אתרי מכירה באינטרנט. אתרים אלו בדר"כ יציעו לך הנחות שונות ומשלוח חינם.
פעילויות ספורט חשובות לשמירה על הגוף אך גם חשוב שתשמור על גופך בזמן שאתה עוסק בהן.