יום שני, 16 ביולי 2012

מדרסים כפתרון לאנשים הסובלים מסכרת


מדרסים כפתרון לאנשים הסובלים מסכרת

אדם הסובל מסכרת צריך הגנה נוספת מפני פציעות או נזק לעור. ישנם סוגים שונים של מדרסים לנעליים שניתן למצוא בשוק כיום, אך עם זאת, חולי סוכרת צריכים מדרס מיוחד שנועד לתת לא רק נוחות אלא גם כיסוי מלא והגנה מפציעה אפשרית. הנה כמה טיפים על איך ואיפה לקנות מדרסים.
ראשית, לבקש ייעוץ רפואי מהרופא שלך. ישנם 2 סוגים מדרסים עבור חולי סוכרת: מדרסים עבור חולי סוכרת ומדרסים לפי מרשם. מדרסים עבור חולי סוכרת מכילים חומר מיוחד שנקרא plastazote, המספק ריפוד מושלם לכף הרגל. יש בחומר זה אלמנט של שינוי צורה ע"י חום וע"י כך שינוי קווי המתאר לפי צורת כף הרגל. חולי סוכרת שיש להם יבלות, כיבים, ובעיות רגליים אחרות ירוויחו רבות מנעילת מדרסים שכן הם נותנים כיסוי ותמיכה מלאה לחלק התחתון של כף הרגל.
מדרסים לפי מרשם הם מדרסים מיוחדים שנועדו לתקן עיוותים כמו כף רגל שטוחה או כף רגל עם קשת גבוהה. המדרסים נוצרים לפי תבנית כף הרגל. תבנית גבס נלקחת מכף הרגל לפי המצב המתוקן. בניגוד למדרסים לחולי סוכרת, מדרסים אלו  עשויים מחומרי פלסטיק קשיחים על מנת לתקן את האבנורמליות של הרגל ולכן לוקח קצת זמן להתרגל אליהם.
מדרס המתאים לחולי סוכרת לא רק יגן על כף רגל סוכרתית מפגיעות ופצעים, אלא גם יטפל בעיוותים בכף הרגל ויעניק נוחות בזמן עמידה, הליכה וריצה.